L'entitat

La FUNDACIÓ PRIVADA GINAC, és una entitat d'iniciativa social sense ànim de lucre, situada al polígon industrial de Valls, al carrer Manyans, s/n, a Valls, de la comarca del Alt Camp.

Podeu contactar amb nosaltres en el telèfon 977 613 337, el fax 977 609 559 o bé escriure'ns a: info@fundacioginac.org.

La nostra missió és aconseguir la felicitat de les persones amb discapacitat i/o trastorn mental, de la gent gran i de les seves famílies, millorant la seva autonomia personal i qualitat de vida, amb la participació activa de cada persona, oferint-los els suports que cadascú necessita, perquè disposin de les mateixes oportunitats que la resta de ciutadans, i la seva plena integració social i laboral.