El Centre Especial de Treball de la Fundació Ginac, amb el suport de Fundació Bancària “La Caixa” i la Diputació de Tarragona, mitjançant subvenció per a l’execució d’actuacions d’inserció sociolaboral de persones discapacitades i amb risc d’exclusió social, ha finalitzat el projecte de recuperació ambiental de l’entorn forestal i natural d’un antic itinerari resseguint el riu Francolí, entre els termes municipals de Valls i Alcover. Llegir més

Cada 5 de desembre celebrem el Dia Internacional del Voluntariat, i donem les gràcies a totes i tots els que ens ajuden, amb el seu temps i compromís, a tirar endavant les activitats de la Fundació.

La Fundació Ginac promou el voluntariat per donar suport a les persones amb discapacitat de l’Alt Camp, a través del programa Vols? Sentir el Voluntariat. 12 persones col·laboren actualment de forma voluntària amb l’entitat, amb activitats de lectura, maquillatge, cuina i acompanyament a activitats al municipi de Valls. Llegir més

Les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament tenen les mateixes necessitats que la resta de la societat: d’autonomia, de treball, formatives, comunicatives, lúdiques, emocionals, etc. En un dia com el d’avui, no podem deixar passar l’oportunitat per denunciar la situació d’invisibilitat que pateixen les persones amb discapacitat intel·lectual en els diferents sectors de la societat per poder exercir els seus drets. Llegir més

COMUNICAT DE DINCAT,  organització que agrupa les entitats d’iniciativa social que atenen a col·lectius de persones en situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió, en resposta a l’aprovació d’un augment addicional del 5% del salari mínim interprofessional als Centres Especials de Treball (CET), com a mesura extraordinària i exclusiva per al 2019 per al manteniment de llocs de treball de persones amb discapacitat intel·lectual. Llegir més

Cursos subvencionats pel Servei d’Ocupació de Catalunya
i finançat amb càrrec als fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal FOAP 2019-2020

Informació i inscripcions: 977613337
Pol Ind de Valls, C/ Manyans s/n 43800 Valls Llegir més

Fundació Ginac i Ferrovial Servicios han establert un conveni de col·laboració amb l’objectiu de “complir els somnis” de les persones treballadores de la Fundació. Llegir més

Memòria d’Activitats 2018

Mitjançant aquesta  memòria volem mostrar la nostra actuació al llarg de l’exercici 2018 en els àmbits social, econòmic i ambiental, per tal de poder avaluar el grau de compliment de la nostra finalitat fundacional, millorant la inserció laboral i social i també la qualitat de vida i la felicitat de moltes persones. Llegir més

L’1 d’octubre és el dia de la #gentgran. A Valls, la Fundació Ginac i Càritas, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Valls, porten també a terme des de març del 2019 el projecte d’acompanyament a la gent gran, amb un grup d’onze persones derivades des de l’equip de gent gran de Serveis Socials de Valls. Llegir més

La Fundació Onada és una entitat d’economia social, sense ànim de lucre, que treballa per aconseguir la felicitat de les persones amb discapacitat i/o trastorn mental de la comarca del Tarragonès i de les seves famílies, així com també de les persones amb dificultats d’inserció, oferint suports i oportunitats, promovent la seva autonomia i el procés de presa de decisions, dins d’una cultura de la qualitat i de la gestió sostenible.

Descarrega aquí el dossier de premsa 2019

Responsable de Comunicació: Elena Rodríguez · comunicacio@fundalis.org · 977 552 926 – 977 667 111

La millora de l’equipament de les llar-residència de la Fundació Ginac permet augmentar la confortabilitat i autonomia de les persones que hi viuen.

Dins dels seus serveis de llar-residència, La Fundació Ginac compta amb dos habitatges –en breu es posarà en marxa un tercer- a la ciutat de Valls. Aquests equipaments tenen com a funció oferir una llar amb els suports necessaris per a que les persones puguin desenvolupar-se amb autonomia i qualitat de vida. Llegir més