PREVENCIÓ I ACTIVITATS PEL COVID

GUIA DE PREVENCIÓ, INFORMACIÓ I ACTIVITATS PEL CORONAVIRUS (COVID)

Seguiu les indicacions i recomanacions per a ciutadania, professionals i residències de CatSalut.

A les xarxes socials de la Fundació cada dia pengem idees i activitats. Us convidem a seguir-nos a Instagram, Facebook, twitter i linkedin i compartir fotografies, vídeos, etc, d’activitats que feu a casa, amb les etiquetes #joemquedoacasa #totanirabe @FundalisTGN

Podeu consultar també els videos de CatSalut, la informació actualitzada de dincat, xerrades online per a famílies i professionals, campanya de donació de material sanitari, etc. Llegir més

Fluvitex i la Fundació Ginac segueixen teixint lligams de canvi social

Fluvitex i la Fundació Ginac engeguen el segon projecte col·laboratiu d’inserció sociolaboral. Un equip inicial de 5 persones treballadores amb discapacitat  de la Fundació Ginac ha començat la seva activitat laboral a Fluvitex Valls, amb perspectives de futur engrescadores.
Llegir més

Suport i acompanyament sociolaboral de l’Empresa d’Inserció Ei!

Les entitats Fundalis al 2018 van activar al 2018 l‘Empresa d’Inserció de les Comarques de Tarragona amb l’objectiu de donar resposta en els processos de formació i inserció laboral a col·lectius vulnerables i la missió de millorar la qualitat de vida de les persones en situació de risc d’exclusió laboral, mitjançant processos d’acompanyament sociolaboral, formació i feina, que els i les apoderin i en promoguin la inserció en el mercat laboral. Llegir més

Celebrem el dia Mundial del Medi ambient (5 de juny)

El dia 5 de juny és el dia Mundial del Medi ambient, dins de la setmana de la Natura.

A la Fundació Ginac ho celebrem compartint la iniciativa “Nendo Dango” o “Bombes de Llavors” un mètode de sembra redescobert pel biòleg, agricultor i filòsof Masanobu Fukuoka, pare de la “agricultura natural japonesa”. Llegir més

Suport a les llars residències amb Fundació “la Caixa”

La Fundació Ginac ha rebut el suport de Caixabank i Fundació “la Caixa” i l’Associació de Comerç de Valls, que durant la campanya “Nadal Solidari” van acordar la concessió d’un import de 3.000 euros pel projecte “Mesures prevenció contra #COVID19 a les llars residències”. Llegir més

Memòria i balanç social

Les memòries expliquen, d’una manera resumida, la nostra actuació al llarg de cada exercici, mitjançant dades dels àmbits social, econòmic i ambiental, per tal de poder avaluar el grau de compliment de la nostra finalitat fundacional, millorant la inserció social i laboral, i també la  qualitat de vida i la felicitat d’aquests col·lectius. L’aportació de persones voluntàries, institucions públiques, empreses privades, famílies, treballadors i treballadores, així com persones ateses pels diferents centres i serveis de la Fundació, han fet possible tot això que us presentem, i per aquest motiu els hi volem traslladar el nostre agraïment més sincer. Llegir més

La nova pandèmia: covid i salut mental

Estem farts del coronavirus.

Després d’un any de la pandèmia, seguim amb un alt risc de contagi, amb les mesures de protecció i confinament que limiten la nostra activitat i la relació amb amics i familiars, amb un volum constant d’informació i desinformació al carrer, a la premsa i a les xarxes socials… Tot això està afectant a la nostra salut mental, arribant a sentir tristor, irritabilitat, fatiga, manca de motivació, dificultats d’atenció, concentració i memòria, falta de son, malestar físic, i fins i tot trastorns com l’ansietat o la depressió. Llegir més

Inserció laboral i suport residencial per a joves migrats no acompanyats

La Fundació Ginac de Valls ha posat en marxa aquest 2021 un projecte innovador per afavorir la inserció laboral dels joves estrangers no acompanyats, arribats a Catalunya quan eren menors i que, en arribar a la majoria d’edat, ja no compten amb la protecció dels serveis socials. Llegir més

Compromís amb la prevenció de riscos laborals