Cursos subvencionats pel Servei d’Ocupació de Catalunya
i finançat amb càrrec als fons rebuts del Servei Públic d’Ocupació Estatal FOAP 2019-2020

Informació i inscripcions: 977613337
Pol Ind de Valls, C/ Manyans s/n 43800 Valls Llegir més

Fundació Ginac i Ferrovial Servicios han establert un conveni de col·laboració amb l’objectiu de “complir els somnis” de les persones treballadores de la Fundació. Llegir més

Memòria d’Activitats 2018

Mitjançant aquesta  memòria volem mostrar la nostra actuació al llarg de l’exercici 2018 en els àmbits social, econòmic i ambiental, per tal de poder avaluar el grau de compliment de la nostra finalitat fundacional, millorant la inserció laboral i social i també la qualitat de vida i la felicitat de moltes persones. Llegir més

L’1 d’octubre és el dia de la #gentgran. A Valls, la Fundació Ginac i Càritas, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Valls, porten també a terme des de març del 2019 el projecte d’acompanyament a la gent gran, amb un grup d’onze persones derivades des de l’equip de gent gran de Serveis Socials de Valls. Llegir més

La Fundació Onada és una entitat d’economia social, sense ànim de lucre, que treballa per aconseguir la felicitat de les persones amb discapacitat i/o trastorn mental de la comarca del Tarragonès i de les seves famílies, així com també de les persones amb dificultats d’inserció, oferint suports i oportunitats, promovent la seva autonomia i el procés de presa de decisions, dins d’una cultura de la qualitat i de la gestió sostenible.

Descarrega aquí el dossier de premsa 2019

Responsable de Comunicació: Elena Rodríguez · comunicacio@fundalis.org · 977 552 926 – 977 667 111

La millora de l’equipament de les llar-residència de la Fundació Ginac permet augmentar la confortabilitat i autonomia de les persones que hi viuen.

Dins dels seus serveis de llar-residència, La Fundació Ginac compta amb dos habitatges –en breu es posarà en marxa un tercer- a la ciutat de Valls. Aquests equipaments tenen com a funció oferir una llar amb els suports necessaris per a que les persones puguin desenvolupar-se amb autonomia i qualitat de vida. Llegir més

L’entitat Ginac de Valls dóna serveis de formació, ocupació i atenció a persones amb especials dificultats.
El programa Incorpora de “la Caixa” promou la inserció laboral de persones en risc d’exclusió social.
20 alumnes de la comarca de l’Alt Camp assisteixen al curs de monitor/a de menjador de la Fundació Ginac, impulsat pel programa Incorpora de ”la Caixa”. Llegir més

Els caps de llista dels partits que es presenten a les eleccions municipals del 26 de maig han debatut les seves propostes relacionades col·lectiu de la discapacitat a la taula rodona organitzada el passat divendres 17 de maig per la Fundació Ginac.
Aquest any és la primera vegada que moltes persones amb discapacitat poden votar. Això ha provocat un major interès per les eleccions i les propostes d els diferents partits polítics que es presenten. Llegir més

L’Hoquei Club Valls i la Fundació Ginac col·laboren en la creació un equip d’Hoquei Adaptat amb jugadors amb discapacitat i trastorn mental.La Fundació Privada Ginac i el Hoquei Club Valls col·laboren en el desenvolupament d’una activitat esportiva d’hoquei adaptat en modalitat d’hoquei interior, que el passat dissabte 30 de març va debutar durant la mitja part del partit d’equips sènior. Llegir més

Dijous 11 d’abril, les Fundacions Santa Teresa, Fundació Onada i Fundació Ginac, vam participar a la mobilització organitzada per AAES Dincat a Barcelona per exigir millores en el finançament dels Centres Especials de Treball i dels serveis d’atenció a les persones amb discapacitat i especials dificultats. Llegir més