PREVENCIÓ I ACTIVITATS PEL COVID

GUIA DE PREVENCIÓ, INFORMACIÓ I ACTIVITATS PEL CORONAVIRUS (COVID)

Seguiu les indicacions i recomanacions per a ciutadania, professionals i residències de CatSalut.

A les xarxes socials de la Fundació cada dia pengem idees i activitats. Us convidem a seguir-nos a Instagram, Facebook, twitter i linkedin i compartir fotografies, vídeos, etc, d’activitats que feu a casa, amb les etiquetes #joemquedoacasa #totanirabe @FundalisTGN

Podeu consultar també els videos de CatSalut, la informació actualitzada de dincat, xerrades online per a famílies i professionals, campanya de donació de material sanitari, etc. Llegir més

Compromís amb la prevenció de riscos laborals

La Fundació reforça la seguretat laboral dels i les treballadores amb la contractació del Servei de Prevenció Previntegral, una companyia amb més de 20 anys d’experiència en diferents àrees especialitzades en prevenció, salut laboral i formació en seguretat i prevenció de riscos laborals. Amb aqueta nova aliança, l’entitat espera seguir treballant per la seguretat i salut de totes les treballadores i treballadors. Llegir més

Memòria d’activitats

La Memoria 2019 mostra, d’una manera resumida, l’actuació de l’entitat al llarg de l’exercici, mitjançant dades corresponents als àmbits social, econòmic i ambiental, per tal de poder avaluar el grau de compliment de la nostra finalitat fundacional, millorant la inserció laboral i social i també la qualitat de vida i la felicitat de moltes persones. L’aportació del voluntariat, institucions públiques, empreses privades, famílies, treballadores i treballadors, i persones ateses pels diferents centres i serveis de la Fundació, ha fet possible la realitat que us presentem i, per aquest motiu, us volem traslladar el nostre agraïment més sincer. Llegir més

Locelier, exemple de formació i inserció laboral

“Donde estoy trabajando existe la necesidad de que yo me cuide para que ellos puedan estar bien”.

Entrevistem a Loceliem, treballador del Centre Ocupacional de la Fundació Ginac, després de formar-se com a participant del programa FOAP de la Fundació Santa Teresa (Programa de Formació d’Oferta en Àrees Prioritàries, dels Servei d’ocupació de la Generalitat de Catalunya).

Soy biólogo. En 2013 me fui a vivir a Huesca para presentarme a oposiciones para profesor de biología, pero me echaron de la lista por no tener el DNI (tenía el resguardo pero no el DNI físico). Volví a Catalunya y quería ser profesor, pero me faltaba el Certificado de Aptitud Pedagógica para poderme presentarme. Me fui a Sabadell, donde comencé a trabajar de camarero en un apartotel. Llegir més

La Fundación ONCE col·labora en l’adequació de l’ampliació de la llar-residència Anxaneta

La Fundación ONCE ha concedit una subvenció de 20.000 euros a la Fundació Privada Ginac, per tal de contribuir a l’adequació d’un immoble adquirit per l’entitat a Valls, i que ha d’ampliar les places ofertes actualment per les llars-residència Anxaneta i Ginesta 1. Llegir més

La capacitat d’escollir el futur que volem