Segons un recent informe d’Adecco, la contractació de persones amb discapacitatha continua el seu creixement, situant-se al 2019 en 117.818 contractacions. Respecte l’any anterior, la contractació s’ha incrementat un 1% – el mateix percentatge que la resta de la població-, tractant-se de la xifra de creixement més baixa que s’anota des 2012. Segons Francisco Mesonero, director general de la Fundació Adecco: “hem d’estar preparats per a cicles econòmics negatius en els quals les persones amb discapacitat poden tornar a ser les més afectades”. Llegir més

2019 ha estat un any ple d’activitats per a la plena integració social i laboral de les persones.
Video resum 2019: https://youtu.be/EVobaZnc1AE

Desitgem un 2020 continuant fent possible la felicitat i drets de tothom, independentment de les seves capacitats.

Molt bon 2020!

Fundacio Ginac

Les famílies dels membres del Centre Ocupacional han gaudit avui d’una jornada molt especial, amb el pessebre vivent protagonitzat per les persones de la Fundació.

Podeu veure un video resum, i algunes de les imatges més significatives.https://www.youtube.com/watch?v=sbOa8h4WF1c&t=255s

La trobada ha acabat amb un ball, un taller de manualitats nadalenques i un esmorzar per a totes les famílies assistents.

Segur que hem començat les festes amb una dosi d’emoció.

Molt Bon Nadal!

El Centre Especial de Treball de la Fundació Ginac, amb el suport de Fundació Bancària “La Caixa” i la Diputació de Tarragona, mitjançant subvenció per a l’execució d’actuacions d’inserció sociolaboral de persones discapacitades i amb risc d’exclusió social, ha finalitzat el projecte de recuperació ambiental de l’entorn forestal i natural d’un antic itinerari resseguint el riu Francolí, entre els termes municipals de Valls i Alcover. Llegir més

Cada 5 de desembre celebrem el Dia Internacional del Voluntariat, i donem les gràcies a totes i tots els que ens ajuden, amb el seu temps i compromís, a tirar endavant les activitats de la Fundació.

La Fundació Ginac promou el voluntariat per donar suport a les persones amb discapacitat de l’Alt Camp, a través del programa Vols? Sentir el Voluntariat. 12 persones col·laboren actualment de forma voluntària amb l’entitat, amb activitats de lectura, maquillatge, cuina i acompanyament a activitats al municipi de Valls. Llegir més

Les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament tenen les mateixes necessitats que la resta de la societat: d’autonomia, de treball, formatives, comunicatives, lúdiques, emocionals, etc. En un dia com el d’avui, no podem deixar passar l’oportunitat per denunciar la situació d’invisibilitat que pateixen les persones amb discapacitat intel·lectual en els diferents sectors de la societat per poder exercir els seus drets. Llegir més

COMUNICAT DE DINCAT,  organització que agrupa les entitats d’iniciativa social que atenen a col·lectius de persones en situació de vulnerabilitat o risc d’exclusió, en resposta a l’aprovació d’un augment addicional del 5% del salari mínim interprofessional als Centres Especials de Treball (CET), com a mesura extraordinària i exclusiva per al 2019 per al manteniment de llocs de treball de persones amb discapacitat intel·lectual. Llegir més

Cursos subvencionats pel Servei d’Ocupació de Catalunya