La Fundació Ginac rep el reconeixement a la millor iniciativa a la Nit de l’Esport de Valls

A la Nit de l’Esport de Valls, celebrada el passat divendres 10 de juny, la Fundació Ginac ha rebut el reconeixement a la millor iniciativa, per les activitats esportives organitzades per a les persones amb discapacitat i per la vinculació amb les entitats esportives de la ciutat.

El reconeixement ha estat recollit per la Carme Ferrer, responsable del servei d’atenció a les persones, acompanyada d’un representant de cada esport que practiquen: padel, hoquei, futbol, natació i petanca: “Aquest reconeixement és per a tots ells, que ens han contagiat del seu entusiasme, alegria i esforç per superar-se. Tot el que ens aporten ens empeny a seguir lluitant per normalitzar i oferir oportunitats de participació en tots els àmbits”.

Fa molts anys que la Fundació Ginac té un programa d’activitats esportives, que ofereix a les persones amb diversitat funcional l’oportunitat de practicar diferents modalitats esportives segons els seus desitjos i necessitats. “És un dret, doncs la pràctica de l’esport millora la pròpia salut, l’autonomia personal i el benestar”.

Entre d’altres, la Fundació Ginac ha agraït la col·laboració i sinergia amb l’Institut Narcis Oller, el Club Hoquei Valls i l’escola de futbol, així com al Patronat Municipal d’Esports, que facilita instal·lacions i cursets per a la pràctica esportiva de les persones de l’entitat.

“Tot plegat”, assegura Carme Ferrer, “no hagués estat possible sense les ganes i implicació de totes i tots els companys que treballem a la Fundació. Moltes gràcies per compartir aquesta estona amb nosaltres”.

Més informació: https://www.elvallenc.cat/esports/sergio-gutierrez-i-helena-vives-millors-esportistes-vallencs-de-lany/